Noget slutter og noget nyt begynder

Jeg har efterhånden haft en blog på Ekstra Bladet i vel nok små 2 år og oplvelserne har være blandet, der har både været gode og mindre gode og jeg havde da også den tvivlsomme ære at ryge på ignore på et par blogs, men det måtte jeg jo så bare forsøge at ignorere. Reelt så er det jo den, der blokerer, der går glip af noget i sin debat.

Men jeg har så bestemt mig for at prøve at blogge lidt her i ny og næ og da jeg som regel opfører mig relativt pænt, så regner jeg ikke med at blive blokeret alt for mange steder :-).

Ses

Jaspar

september 24, 2009. Tags: . Lidt af hvert.

5 kommentarer

  1. Frejdig replied:

    Kan godt li’ den, med “relativt pænt”. 😀
    Tillykke med din fine nye blog, hvis ikke jeg har sagt det før. .-)
    Senilix-Frejdig. 🙂

    • jaspar007 replied:

      Frejdig , jeps relativt 🙂 , så har jeg da ikke lovet for meget vel 😆

  2. LilleQ replied:

    Det giver rum til udfoldelse.. det der relativt 😉

    LilleQ

  3. buschaufforen replied:

    Nå her er du, jeg kunne ikke finde dig, men nu skal jeg lige have dig på min liste, vi snakkes ved. Krigen mod Svensken er jo slet ikke slut.

    Cheers B:o)

  4. Hovsa replied:

    Hvornår kommer der så noget fra din hånd 😀

    Faldt lige over din blog … ikke at der var nogen der spændte ben … Og så kan man jo ligeså godt ligge en lille hilsen..
    Håber du / i har det godt her i den sne belagte tid 🙂
    Hovsa

Skriv en kommentar

Trackback URI